Aby byl váš web sledován
Na internetu nejde jenom a pouze o prasečinky, které si své publikum nalézají nejednou velice jednoduše, protože je jim přírodou přáno. Jde tam o obrázky, které zajímají kdekoho, ať už to veřejně přiznává nebo ne, a proto mají podobné weby buď vystaráno, nebo alespoň mají daleko lepší výchozí pozici než jejich solidní konkurence. Nebo i nesolidní konkurence. Prostě ti, kdo nehýří nahotou, nepřitahují takovou globální pozornost. A chtějí-li i tito vyniknout, chtějí-li být veřejnosti na očích a vévodit „hitparádám“ vyhledávačů, musí se činit.
Což ale ani weby samy, ani jejich vesměs amatérští vlastníci a správci nesvedou. Nemají takové zkušenosti, nemají takové odborné znalosti, nemají ani tolik času a prostředků, aby se drali na virtuální výsluní.
Což jim pochopitelně neprospívá, ba přímo škodí. Protože jestliže dejme tomu google oznámí, že na dané téma nalezl sto milionů odkazů, nemůže nikdo doufat, že si publikum všimne právě jeho někde v poslední čtvrtině z těchto nalezených zdrojů. To by byl spíše zázrak nebo učiněná náhoda, kdyby tam vůbec někdo zabrousil.
Aby byl web úspěšný, musí být právě mezi těmi prvními. Musí být pro vyhledávače natolik zajímavý, aby mu daly přednost před ostatními, aby ho posunuly co nejvýše. A to se neděje samo od sebe.
Aby tomu tak bylo, přijdou vhod zejména ti, kdo se právem pyšní slovy .
Ti, kdo zajišťují nevyšší návštěvnost třeba i vašich stránek, a to bez sebemenšího náznaku toho, že jde o reklamu.
Ti, kdo konají následující:
– zaměřují se na obsah vašich internetových stránek, hledají na nich klíčová slova, upravují obsah prezentace, provádí SEO analýzu a zajišťují dostatek zpětných odkazů, které přivádějí nové návštěvníky, což následně automaticky posouvá tento web na přední pozice ve vyhledávačích.
– na partnerských webech pravidelně zveřejňují PR články s odkazem na vaše stránky.
– zajišťují kompletní správu, což vede k nejlepším výsledkům, k ziskům mnohonásobně převyšujícím na toto vynaložené náklady.
A proto nechce-li být někdo na internetu opomíjen, měl by se tu odborníkům ozvat a navázat s nimi spolupráci. Protože jinak si ho na internetu možná nikdy nikdo ani nevšimne. A pokud je takový podnikatelem, bude mít nakonec holou řiť. Úplně jako ta děvčata na webech, na něž snad jediné chodí návštěvníci bez jakéhokoliv pobízení.